SEO rapport: zélf aan de slag met uw website

Heeft u de tijd om uw website zelf aan te pakken op het gebied van SEO, maar geen idee waar u moet beginnen? Een SEO rapport vertelt u precies wat u zou moeten doen en hoe.

Prioriteiten: Waar moet u beginnen met het optimaliseren van uw website?

De ervaring leert ons dat veel website of webshop eigenaren best het één en ander weten over SEO. Waar ze meestal tegenaan lopen is waar ze moeten beginnen. SEO is zó breed en er zijn zoveel verschillende factoren waar rekening mee gehouden moet worden.  U ziet wellicht door de bomen het bos niet meer.

Eerste deel SEO rapport

Het grootste voordeel van ons SEO rapport is dat deze is opgebouwd op basis van prioriteiten. Een dergelijk rapport bestaat bij ons uit twee onderdelen.

In het eerste onderdeel wordt een overzicht gegeven van alle punten die op dat moment SEO-technische niet optimaal (of gewoon slecht) zijn. Dit kunt u rustig doornemen.

Tweede deel SEO rapport

Vervolgens is het de bedoeling dat u zelf aan de slag kunt gaan met het verbeteren van uw website of webshop.

Daarom wordt in het tweede deel van het rapport beschreven wat u aan moet passen en hoe u dat aan moet pakken. Maar dat is niet alles. Alle actiepunten worden beschreven op basis van prioriteiten. Dus wanneer u het rapport punt voor punt afwerkt weet u zeker dat u dat in de juiste volgorde doet.

Meer weten over een SEO rapport voor uw website?

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij helpen graag!