Google AdWords adviesrapport

Wilt u graag op uw eigen tempo uw Google AdWords campagne optimaliseren? Een adviesrapport van GoedGevondenWorden vertelt precies wat de actiepunten zijn.

Quick-wins en meer

De ervaring leert ons dat veel website of webshop eigenaren best het één en ander weten over Google AdWords. Maar op een gegeven moment is uw eigen kennis niet meer genoeg om de volgende stap te maken.

Het AdWords adviesrapport

Eén van onze Google AdWords specialisten duikt in uw campagne en spit deze helemaal door. Daar komt een hele rij aan verbeterpunten uit. Punten die u met de nodige uitleg prima zelf kunt oppakken.

Het uiteindelijke rapport wat u krijgt geeft helder en overzichtelijk weer wat er moet veranderen. De eerste punten die uitgelegd worden zijn de zogenaamde ‘’quick-wins’’. Dit zijn relatief kleine aanpassingen die op korte termijn voor positieve veranderingen zorgen. Alleen al deze quick-wins zijn al genoeg om de investering in het rapport terug te verdienen.

Naast de quick-wins vindt u ook een aantal verbeterpunten die meestal wat meer tijd in beslag nemen en gericht zijn op de lange termijn.

Meer weten over een adviesrapport voor uw campagne?

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie. Wij helpen graag!